آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس

آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس
آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس
مطالب مرتبط

آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس موضوعی است که ما در مجموعه خدمت نت قصد داریم در این مقاله از سری مقالات آموزشی مرتبط با آموزش ریموت کنترل کولرهای گازی موجود در بازار ایران به آن بپردازیم.

به عنوان یکی از برندهای موجود در بازار دنیا و البته در بازار ایران، همانند سایر رقبایش برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مصرف‌کنندگان کولر گازی‌هایش، ریموت کنترل‌های متنوعی را ارائه کرده است. با اینکه مدل ریموت کنترل کولر گازی‌های هایسنس بعضاً متفاوت است، اما نحوه کار آن‌ها یکسان است.

کار کردن با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس، بسیار شبیه به کار کردن با ریموت کنترل سایر کولرهای گازی است که تا به حال در وب سایت  مجموعه خدمت نت به آن‌ها پرداخته شد.

آموزش کار با ریموت کنترل سایر کولرهای گازی که تا به حال توسط مجموعه خدمت نت ارائه شده است عبارت‌اند از:

  • آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی جنرال
  • آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
  • آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ
  • آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی

 شما می توانید با جستجوی هر یک از عناوین بالا، آموزش مرتبط با آن را در مجله آموزشی خدمت نت در بخش مربوط به سیستم‌های سرمایشی مشاهده فرمایید.

عمده ترین ریموت کنترل های معروف و موجود در بازار ایران را می توان چنین معرفی کرد:

  • ریموت کنترل کولر گازی جنرال
  • ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
  • ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ
  • ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی
  • ریموت کنترل کولر گازی هایسنس
  • ریموت کنترل کولر گازی تراست
  • ریموت کنترل کولر گازی مدیا
  • ریموت کنترل کولر گازی تک الکتریک
  • ریموت کنترل کولر گازی TCL
  • ریموت کنترل کولر گازی دوو
  • ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک
  • ریموت کنترل کولر گازی بوش

در این آموزش ، یعنی آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس (Hisense)، بر اساس یکی از  ریموت کنترل‌های معرفی شده در سایت هایسنس پیش خواهیم رفت.

ریموت کنترل کولر گازی هایسنس نیز عملکردی مشابه ریموت کنترل سایر کولرهای گازی‌ای دارد که تا به حال به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. اما با وجود مشابهت عملکردها ، ما سعی داریم تا به صورت اختصاصی نحوه کار با آن را به شما آموزش دهیم.

پس چنانچه شما از کولر گازی هایسنس استفاده می‌نمایید، این آموزش می‌تواند برای شما مفید باشد. با آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس همراه ما باشید.

چنانچه در خصوص آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس از تعرفه تعمیرات اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس

همان‌طور که در تصویر ریموت کنترل کولر گازی جنرال مشاهده می‌کنید، ما تمامی قسمت‌های کاربری ریموت کنترل کولر گازی هایسنس را شماره‌گذاری کرده‌ایم تا شما توضیحات ما را در خصوص هر یک از این بخش‌ها به خوبی متوجه شوید.

معرفی اجزای ریموت کنترل کولر گازی هایسنس

توضیحات این عکس از ریموت کنترل به ترتیب از سمت راست و از بالا به پایین انجام گرفته است. این تصویر از سایت رسمی هایسنس برای این مقاله انتخاب گردیده است.

۱- ON/OFF دکمه خاموش و روشن

از این دکمه مشابه تمامی ریموت کنترل‌ها ، می‌توان برای خاموش یا روشن نمودن کولر گازی هایسنس استفاده کرد.

۲- Mode دکمه تنظیم حالت

این دکمه، یعنی از کاربردی‌ترین دکمه‌های هر ریموت کنترلی است. هر بار که این دکمه را فشار دهید، یکی از حالت‌هایی که در زیر توضیح داده شده است به نمایش درخواهد آمد که شما می‌توانید با توجه به نیازتان روی حالت دلخواه تنظیم کنید.

  • AUTO ( خودکار ) : با انتخاب این گزینه، کولر گازی هایسنس روی حالت خودکار ( اتوماتیک ) تنظیم می‌گردد و دمای کولر گازی را بنا بر دمای مورد نیاز شما تنظیم می‌کند.
  • FAN ( باد زدن ) : با انتخاب این حالت کولر در حالت فن قرار می‌گیرد. یعنی به این صورت که کندانسور یا موتور کاملاً خاموش می‌شود و فقط فن کار می‌کند. بیشتر مناسب فصل بهار است.
  • COOl ( سرد ) : این گزینه مختص فصل گرما می‌باشد و با فعال کردن آن کولر گازی هوای سرد تولید می‌کند. در این حالت یک قطره برف روی صفحه نمایش ریموت کنترل ظاهر می‌شود.
  • HEAT ( گرم ) : این گزینه مختص فصل سرما می‌باشد و با فعال کردن آن کولر گازی هوای گرم تولید می‌کند. در این حالت عکس خورشید روی صفحه نمایش ریموت کنترل ظاهر می‌شود.
  • DRY ( خشک ) : با انتخاب این گزینه ، فرایند تهویه مطبوع و کاهش رطوبت موجود در هوا آغاز می‌گردد . این گزینه کولر شما را در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد.

۳- FAN دکمه تنظیم فن

مشابه سایر کولرهای گازی دیگر، با استفاده از این دکمه، شما می‌توانید با تنظیم سرعت فن میزان حجم جریان هوای خروجی از کولر گازی را به دلخواه و بر اساس نیازتان در چهار حالت قرار دهید:

·         خودکار

·         حالت کم

·         حالت متوسط

·         حالت زیاد

۴-  TEMPERATURE دکمه افزایش یا کاهش

این دکمه در واقع همان دکمه  UP و DOWNیا دکمه‌های بالا و پایین است که برای تنظیم میزان دما به کار می‌روند .شما می‌توانید با این دکمه‌ها دما را افزایش یا کاهش دهید.

۵- SWING دکمه هدایت باد

با فشردن این دکمه ، کولر باد یا هوای تولید شده توسط کولر گازی را به بالا و پایین هدایت می‌کند.( شاید به نحوی مشابه چرخیدن پنکه که باد را به اطراف پخش می‌کند )

چنانچه در خصوص آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس از تعرفه تعمیرات اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

۶- Smart دکمه حالت هوشمند

وجود حالت هوشمند در کولرهای گازی، نشان دهنده‌ی وجود قابلیت صرفه جویی انرژی در آن‌هاست. کولر گازی هایسنس یکی از این کولرهای گازی است که این قابلیت را دارد.

با فشردن این دکمه، کولر گازی هایسنس به صورت هوشمند دمای محیط را بین یک دمای استاندارد ( معمولاً بین ۲۴ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد ) تنظیم می‌کند.

 ۷ و ۸ –  Timer on/of دکمه

 از این دکمه‌ها برای تنظیم تایمر کولر گازی هایسنس استفاده می‌شود. شما با استفاده این دکمه‌ها می‌توانید برای خاموش یا روشن شدن کولر گازی، تایم یا زمان مشخصی را مشخص و تنظیم کنید.

۹- Sleep دکمه عملکرد خواب

در کولر گازی هایسنس، هر زمانی که شما این دکمه را فشار دهید، حالت خواب برای آن فعال می‌گردد. حالت خواب باعث می‌شود تا زمانی که شما در حال استراحت یا خواب هستید، فضای محیط متعادل نگه داشته شود و از سرد یا گرم شدن نامتعادل جلوگیری کند.

۱۰- SUPER دکمه سرمایش سریع

 این دکمه در کولر گازی هایسنس ، مشابه دکمه TURBO در سایر کولرهای گازی عمل می‌کند. افرایش حداکثری فعالیت کولر گازی با فشردن این دکمه اجرا می‌شود. در واقع قابلیت Turbo حالتی است که در آن کولر گازی با بالاترین قدرت ممکن کار می‌کند.

با زدن این دکمه در کولر گازی هایسنس، دستگاه با حالت سرمایش ۱۸ درجه سانتی‌گراد و با سرعت بالا شروع به کار می‌کند

۱۱- i feel دکمه

این قابلیت، یکی از قابلیت‌های ویژه کولر گازی هایسنس است. بر روی پنل کولر گازی (یونیت داخلی) سنسورهایی وجود دارد که کولرهای گازی به وسیله آن‌ها دمای محیط را می‌سنجند.

در ریموت کنترل‌هایسنس سنسورهای تعبیه شده است که می‌توانند کار همان سنسورهای روی پنل را انجام دهند. یعنی به وسیله این سنسورها دمای محیط سنجیده شود.

بر این اساس چنانچه روی دکمه I feel زده شود، آن سنسورها فعال می‌شوند و شما می‌توانید ریموت کنترل کولر گازی هایسنس را در هر جای محیط (خانه ،… ) قرار دهید تا دمای محیط بر اساس مکانی که ریموت کنترل در آن قرار دارد سنجیده شود. این قابلیت در برخی از ریموت کنترل‌های هایسنس وجود دارد.

۱۲- Dimmer دکمه تار کننده

 این قابلیت بر روی برخی از کنترل‌های هایسنس وجود دارد. به این صورت که شما با زدن ای دکمه می‌توانید نور پنل کولر گازی (یونیت داخلی) را خاموش یا روشن کنید.

۱۳- Clock دکمه تنظیم ساعت

از این دکمه برای تنظیم ساعت استفاده می‌شود. شما با استفاده آن می‌توانید ساعت جاری روز را تنظیم نمایید.

چنانچه در خصوص آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی هایسنس و نیز سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.