آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
مطالب مرتبط

ریموت کنترل کولر گازی اجنرال هم عملکردی مشابه سایر کولرهای گازی دارد. اما بنا بر رسالت مجموعه خدمت نت مبنی بر آموزش جداگانه هریک از ریموت کنترل‌های موجود، در این مقاله قصد داریم تا به آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال (ogeneral) بپردازیم.

پس چنانچه شما از کولر گازی اجنرال استفاده می‌نمایید، این آموزش می‌تواند برای شما مفید باشد. با آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی اجنرال (ogeneral) همراه ما باشید.

عمده ترین ریموت کنترل های معروف و موجود در بازار ایران را می توان چنین معرفی کرد:

  • ریموت کنترل کولر گازی جنرال
  • ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
  • ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ
  • ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی
  • ریموت کنترل کولر گازی هایسنس
  • ریموت کنترل کولر گازی تراست
  • ریموت کنترل کولر گازی مدیا
  • ریموت کنترل کولر گازی تک الکتریک
  • ریموت کنترل کولر گازی TCL
  • ریموت کنترل کولر گازی دوو
  • ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک
  • ریموت کنترل کولر گازی بوش

چنانچه در خصوص آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

همان‌طور که در تصویر ریموت کنترل کولر گازی اجنرال مشاهده می‌کنید، این ریموت کنترل، شامل تعدادی دکمه و نشانگر در بخش پایینی کنترل و یک صفحه نمایشگر در قسمت بالای کنترل است. در ادامه هر کدام از این بخش‌ها را تشریح خواهیم کرد.

ما تمامی قسمت‌های کاربری ریموت کنترل کولر گازی اجنرال را شماره گذاری کرده‌ایم تا شما توضیحات ما را در خصوص هر یک از این بخش‌ها به خوبی متوجه شوید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی بوش از تعرفه تعمیرات اسپلیت اجنرال آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

دکمه‌ها و نشانگرهای ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

بخش دکمه و نشانگرهای کنترل ریموت دارای 14 قسمت است که هر یک را در ادامه معرفی نموده‌ایم:

1- STOP دکمه خاموش / START دکمه روشن

2- SLEEP دکمه حالت خواب : هر زمانی که شما این دکمه را فشار دهید ( چه زمانی که کولر روشن باشد و چه زمانی که کولر خاموش باشد) ، چراغ نشانگر TIMER سبز می‌شود و حالت خواب برای کولر گازی اجنرال فعال می‌گردد. حالت خواب باعث می‌شود تا زمانی که شما در حال استراحت یا خواب هستید، ترموستات دمای فضا را تا مدت زمانی که شما تنظیم کرده‌اید، متعادل نگه دارد و از سرد یا گرم شدن نامتعادل جلوگیری کند.

3- MASTER CONTROL دکمه کنترل اصلی : هر بار که این دکمه را فشار دهید، یکی از حالت‌های زیر نمایش داده می‌شود که می‌توانید با توجه به نیازتان روی حالت دلخواه تنظیم کنید. زمانی که با نمایش هر یک از حالت‌ها، شما 3 ثانیه توقف کنید، آن حالت اعمال می‌گردد.لازم به ذکر است که این حالت‌ها به ترتیب نمایش داده می‌شوند:

AUTO (خودکار) ← COOL (سرد) ← DRY (خشک) ← FAN (باد زدن) ← HEAT (گرما)

4- SET TEMP دکمه تنظیم دما : از این دکمه جهت افزایش یا کاهش دمای ترموستات تنظیمات استفاده می‌گردد. ترموستات به طور خودکار بین 18 تا 30 درجه تنظیم شده است. از آنجایی که تنظیم ترموستات باید استاندارد باشد، معمولاً با توجه به دمای محیط ممکن است متفاوت باشد. دقت داشته باشید، زمانی که فن در حال کار کردن است، نمی‌توانید از این تنظیمات استفاده کنید.

5- COIL DRY دکمه خشک‌کن یا تهویه مطبوع : با زدن این دکمه، فرایند تهویه مطبوع و از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا آغاز می‌گردد. زمان انجام این فرایند حدود 20 دقیقه می‌باشد و پس از این مدت، حالت COIL DRY غیرفعال می‌گردد. البته شما هر زمان که مایل باشید، می‌توانید با زدن دکمه START/STOP این فرایند را متوقف کنید و چنانچه نیاز بود تا فرایند مجدد ادامه یابد، می‌توانید با زدن دکمه COIL DRY این فرایند آغاز شود. فقط این نکته را به خاطر بسپارید که بار هر بار متوقف کردن و آغاز کردن، فرایند COIL DRY از اول آغاز می‌شود، یعنی 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.

6- Signal Transmitter فرستنده سیگنال : این قسمت دقیقه مشابه عملکرد فرستنده‌ها در هر دستگاه کنترل دیگری عمل می‌کند (مثل کنترل تلویزیون)

7- TIMER MODE دکمه حالت تنظیم زمان ( حالت تایمر ) : با استفاده از این دکمه، می‌توانید کولر گازی اجنرال را برای زمان مشخصی تنظیم کنید و با زدن مجدد این دکمه، حالت تایمر را لغو کنید. با فعال شدن تایمر، چراغ تایمر بر روی پنل سبز می‌شود.

8- (+) / (-) دکمه تنظیم زمان : با فشردن هر یک از این دکمه‌ها، می‌توانید زمان را تنظیم کنید. با زدن دکمه + زمان افرایش می ابد و با زدن دکمه – از زمان فعلی کاسته می‌شود.

9- FAN CONTROL دکمه کنترل فن : هر بار که این دکه را بفشارید، سرعت فن به ترتیب زیر تغییر می‌یابد:

اتوماتیک (AUTO) ← زیاد (HIGH) ← متوسط (MED) ← کم (LOW)  ← خاموش (QUIET)

چنانچه دو بار این دکمه را فشار دهید، ترتیب نمایش حالت‌ها به همان ترتیب بالا خواهد بود.

اگر تنظیمات کولر روی حالت اتوماتیک قرار داشته باشند، حالت‌های زیر برای فن پیش می‌آید :

گرمایشی : تا زمانی که درجه حرارت هوای خروجی نسبت به هوای داخل پایین‌تر باشد، فن با سرعت کم کار می‌کند.

سرمایشی : اگر ترموستات با توجه به دمای اتاق تنظیم شود، سرعت فن پایین می‌آید.

فن :  با سرعت پایین کار می‌کند.

10- SET  دکمه تنظیمات : این دکمه در واقع همان دکمه setting است. با زدن این دکمه، می‌توانید تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید.

11- SWING دکمه هدایت باد کولر : اگر این دکمه را فشار دهید، کولر باد یا هوای تولید شده به بالا و پایین هدایت می‌کند.( شاید به نحوی مشابه چرخیدن پنکه که باد را به اطراف پخش می‌کند ). چنانچه سرعت فن کولرگازی پایین باشد و یا اینکه فن به طور کامل خاموش باشد، SWING کار نمی‌کند.

12- RESET دکمه تنظیم مجدد : با زدن این دکمه ، تمامی تنظیماتی که بر روی کولر گازی اجنرال اعمال کردیده لغو شده و تمامی تنظیمات به حالت اولیه باز می‌گردند. در زمان‌هایی که باتری شارژ ندارد، از یک شی نوک تیز برای این کار می‌توانید استفاده کنید.

13- TEST RUN دکمه آزمایشی یا تست اجرا : از این دکمه زمانی که در حال نصب کولر هستید استفاده کنید. استفاده از این دکمه در زمانی‌هایی به غیر از زمان نصب کولر، باعث ایجاد اختلال در تنظیمات ترموستات کولر می‌گردد.

14- CLOCK ADJUST یا تنظیم ساعت : برای تنظیم کردن ساعت، با یک شی نوک تیز مثل سوزن این دکمه را فشار دهید و با استفاده از دکمه‌های (+) و (-) تنظیمات را انجام دهید.

تا اینجا به معرفی بخش دکمه‌ها و نشانگرهای ریموت کنترل کولر گازی اجنرال پرداختیم. اما در ادامه قصد داریم تا قسمت‌های مربوط به صفحه نمایش این کنترل ریموت را هم خدمت شما معرفی نماییم.

LCD ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

صفحه ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

همان‌طور که اشاره شد، ریموت کنترل کولر گازی اجنرال، مثل اکثر ریموت کنترل‌های دیگر، دارای صفحه نمایش است که در واقع عملکرد برخی دکمه‌ها را که در بخش قبلی معرفی شدند را نمایش می‌دهد. که ادامه بخش‌های این صفحه نمایش را معرفی می‌کنیم:

۱۵- شاخص فرستادن باد

۱۶- نمایش ساعت

۱۷. نمایش حالت عملکرد  که مربوط به دکمه MASTER CONTROL است:

اتوماتیک (AUTO) ، سرمایشی (COOL) ، خشک (DRY) ، فن (FAN) ، گرمایشی (HEAT)

۱۸. نمایش وضعیت تایمر : فعال (on) ، غیرفعال (off) ، لغو کردن (cancel)

۱۹. نمایش سرعت فن که مربوط به  دکمه FAN CONTROL است:

اتوماتیک (AUTO) ، زیاد (HIGH) ، متوسط (MED) ، کم (LOW) ، خاموش (QUIET)

۲۰. نمایش تنظیمات مربوط به ترموستات

۲۱. نشانگر فعال بودن حالت COIL DRY

۲۲. نمایش فعال یا غیرفعال بودن حالت خواب

۲۳. نشانگر فعال بودن یا غیرفعال بودن حالت SWING

چنانچه در خصوص آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.