نکاتی در خصوص زمان تعویض لوله کشی آب ساختمان

تعویض لوله کشی آب در ساختمان ها
تعویض لوله کشی آب در ساختمان ها
مطالب مرتبط

تعویض لوله کشی آب ساختمان، یکی از مواردی است که افراد به محض مواجهه با مشکلات ناشی از لوله ها بایستی در اولین فرصت ممکن نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. از نشانه های حائز اهمیت که نبایستی نسبت به آن بی تفاوت بود نشتی و کاهش فشار آب می باشد.

چرا تعویض لوله کشی آب ساختمان مهم است؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با زمان تعویض لوله های آب ساختمان آشنا نماییم. در حال حاضر لوله کشی آب در ساختمان های نوساز و نیز ساختمان های قدیمی بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از موضوعاتی که در این باره بایستی مورد توجه قرار گیرد زمان تعویض لوله کشی ساختمان می باشد به ویژه اگر ساختمان مورد نظر دارای قدمت بیشتری باشد، شما تنها به کمک چند نشانه به راحتی می توانید نسبت به خرابی لوله ها اطلاع پیدا نمایید.

گفتنی است که عدم توجه به این نشانه ها و نیز بی تفاوتی نسبت به تعویض لوله های آب به غیر از آن که سبب افزایش مشکلات شده، هزینه های سنگینی را نیز به همراه خواهند داشت. از این رو شما به کمک این مقاله می توانید به میزان اهمیت بررسی لوله کشی آب پی برده و در زمان مناسب نیز نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص تعویض لوله کشی آب ساختمان، یا به طور کلی در خصوص لوله کشی آب و شوفاژ دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

نکاتی جهت تشخیص زمان تعویض لوله کشی آب

همان گونه که پیش از این نیز گفتیم جهت اطلاع از خرابی لوله های آب و تعویض آن ها نشانه هایی وجود دارد که شما را از این موضوع آگاه خواهند نمود. در ادامه قصد داریم به طور مختصر این نشانه ها را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم و توضیحات بیشتر را به بخش های بعدی که در ادامه آورده شده خواهیم سپرد.

یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص خرابی لوله ها و یا پوسیدگی ان ها تغییر رنگ آب خارج شده از لوله می باشد که با دیدن این نشانه شما بایستی خیلی سریع نسبت به تعویض لوله ها دست به کار شوید.

تعویض لوله کشی آب ساختمان

یکی دیگر از نشانه ها جهت تعویض لوله کشی آب، کاهش فشار آب می باشد. در صورت همراه شدن آب ساختمان شما با بوی بد بایستی به فکر تعویض لوله های آب ساختمان باشید، زیرا ممکن است این موضوع نشان دهنده آسیب دیدگی لوله ها باشد. بروز نشتی و نیز مشاهده قارچ در حوالی لوله ها نیز می‌تواند یک زنگ خطر به شمار آید. در ادامه هر یک از موارد ذکر شده را تسریح خواهیم نمود.

تغییر رنگ آب لوله

همانطور که اشاره شد، تغییر رنگ آب لوله ها یکی از نشانه هایی است که می‌تواند حاکی از خرابی لوله های آب ساختمان و واحد مسکونی باشد. از این رو در صورتی که آب وارده به ساختمان شما رنگی غیر طبیعی داشته بهتر است نسبت به تعویض لوله کشی آب اقدام نمایید.

بی توجهی به این مشکل ممکن بوده سبب دو برابر شدن مشکلات شده و از این رو هزینه ها نیز چندین برابر خواهند شد. این که آب خارج شده از لوله با خود زنگ به همراه داشته باشد نشان دهنده این بوده که لوله دچار خوردگی شده است و این موضوع نیز می تواند دلیلی برای تغییر رنگ آب خروجی از لوله ها گردد.

از این رو چنانچه به سختی می توانید به آب دسترسی داشته باشید حتما این موضوع را بررسی نمایید. یکی از نتایج بی توجهی به خوردگی لوله گرفتگی و مسدود شدن لوله ها می باشد و از این رو به واسطه عواقب سختی که این موضوع با خود به همراه داشته شما ناگزیر به تعویض لوله کشی آب خواهید شد.

کاهش فشار آب

از دیگر نکات نشان دهنده زمان تعویض لوله کشی آب، کاهش فشار آب خواهد بود. احتمالا شما نیز تا به حال با کم شدن میزان آب خروجی از لوله های آشپزخانه و توالت مواجه شده و می دانید که این موضوع تا چه اندازه آزاردهنده خواهد بود. این مشکل ممکن بوده بر اثر دلایل مختلفی نظیر از بین رفتن و خراب شدن لوله های آب به وجود آمده باشد.

لازم به ذکر است که یکی از عواملی که منجر به کاهش فشار آب لوله ها شده نشتی آن هاست. از این رو بهتر بوده به بررسی این موضوع نیز بپردازید.

جهت تشخیص دلیل کاهش فشار آب از راه های گوناگونی می توان اقدام نموده که از بین آن ها می توان استفاده از محلوله لوله باز کنی را نام برد. در صورت برطرف شدن مشکل با استفاده از این محلول خیالتان از بابت سلامت لوله ها راحت باشد اما در غیر این صورت بایستی زودتر به فکر تعویض لوله ها باشید.

لوله کشی آب

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

بوی بد آب

بد بو بودن آب نیز ممکن بوده نشانه ای جهت رسیدن زمان تعویض لوله ها به شمار آید. از این رو در صورت ناخوشایند بودن بوی آب ورودی به ساختمان بایستی به فکر تعویض لوله کشی آب بوده و البته به غیر از این راه، راهکار ساده تری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد.

یکی از اصلی ترین دلایلی بوی بد آب وجود باکتری در لوله های قدیمی می باشد و در واقع این باکتری ها بوده که باعث شده بوی نامطبوع انتشار یابد از این رو به آسانی می توان این مشکل را از طریق تعویض لوله ها رفع نمود و دیگر هیچ نگرانی از بابت این موضوع نداشت. بنابراین یکی دیگر از نشانه های خرابی لوله کشی ساختمان بوی بد آب خروجی از لوله ها خواهد بود.

مشاهده نشتی در لوله ها

لازمه تعویض لوله کشی آب مشاهده و یا بررسی برخی از نشانه ها بوده که البته این موضوع در خانه های قدیمی نمود بیشتری خواهد داشت. یکی از موضوعاتی که به خوبی بیانگر فرا رسیدن زمان تعویض لوله کشی ساختمان بوده نشتی لوله های ساختمان خواهد بود.
نشتی لوله ها یکی از موضوعات مهمی بوده که نیاز به توجه بیشتری دارد چرا که بر اثر بی توجهی به این موضوع احتمال داشته اسکلت ساختمان دچار خسارات جبران ناپذیری شده و علاوه بر آن افزایش رشد قارچ های مضر نیز اتفاق افتد. از این رو بهترین کار این بوده برای جلوگیری از این مشکلات، سریعا نسبت به تعویض لوله کشی آب اقدام نمایید.

خرابی آب و وجود قارچ

یکی از علائم نشان دهنده این که لوله کشی آب ساختمان شما نیاز به تعویض داشته مشاهده قارچ هایی در حوالی لوله ها می باشد. قارچ ها در اطراف لوله های آب بر اثر رطوبت به وجود آمده و رشد می نمایند و قطعا این رطوبت نیز بر اثر نشتی یا خرابی لوله ها اتفاق افتاده و در نتیجه بایستی لوله ها تعویض گردند.

نشانه های عنوان شده در بالا همگی مورادی برای تشخیص زمان تعویض لوله کشی آب بوده و شما بایستی در صورت مشاهده هر کدام اقدام به تعویض لوله کشی آب ساختمان خود نمایید. پس از آن که مشکلات را بررسی نمودید خیلی سریع با یک شرکت تاسیساتی تماس گرفته و مشکل خود را برای آن ها بازگو نمایید.

چگونگی تعویض لوله کشی آب ساختمان

به غیر از مواردی چون تغییر رنگ و نیز کم شدن فشار آب، بوی بد آب نیز یکی از علائم خرابی لوله های آب خواهد بود. از این رو در صورت ناخوشایند بودن بوی آب ورودی به ساختمان بایستی به فکر تعویض لوله کشی آب بوده و البته به غیر از این راه، راهکار ساده تری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد.

یکی از اصلی ترین دلایلی بوی بد آب وجود باکتری در لوله های قدیمی می باشد و در واقع این باکتری ها بوده که باعث شده بوی نامطبوع انتشار یابد از این رو به آسانی می توان این مشکل را از طریق تعویض لوله ها رفع نمود و دیگر هیچ نگرانی از بابت این موضوع نداشت. لذا یکی دیگر از نشانه های خرابی لوله کشی ساختمان بوی بد آب خروجی از لوله ها خواهد بود.

 

تعویض لوله های آب ساختمان

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات لوله کشی آب و فاضلاب از تعرفه لوله کشی آب ساختمان آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

تعویض لوله کشی آب در ساختمان های قدیمی

همان گونه که پیش از این نیز گفتیم به طور معمول بیشتر لوله کشی های ساختمان های قدیمی در درون دیوار و نیز کف ها انجام شده و از این رو در صورت مشاهده خرابی و پوسیدگی، اقدام به تعمیر و تعویض لوله کشی ها کار چندان ساده ای نخواهد بود.

برای نمونه در صورت مواجهه با نم و رطوبت در بخشی از ساختمان احتمالا لوله ها دچار نشتی شده اند و از این رو شما به ناچار بایستی برای تعویض لوله ها دیوار را تخریب نمایید و همان طور که می دانید این مسئله کاری زمان بر و پرهزینه خواهد بود. یکی از ساده ترین راه ها برای حل این مشکل این بوده که پس از کور کردن خروجی لوله های قدیمی مجدد اقدام به لوله کشی روکار نمایید.

نکاتی در مورد تعویض لوله کشی آب

جهت تعویض لوله کشی آب ساختمان نیاز بوده که حتما چند نکته را مدنظر قرار دهید. یکی از اصلی ترین موارد در رابطه با این موضوع این بوده که پیش از آن که مشکل خرابی لوله ها بیش از حد بزرگ شود اقدامات لازم را انجام دهید.

در حقیقت پیش از بزرگ تر شدن مشکلات شما بایستی نسبت به تعویض لوله کشی آب ساختمان اقدام نمایید. هر مشکلی بر اثر دلایلی اتفاق اتفاده و شما نباید از هیچ کدام از آن ها بی تفاوت عبور کنید. هر چه نسبت به رفع این مشکلات زودتر اقدام نمایید هزینه های ناشی از تعمیر و تعویض نیز به مراتب کمتر خواهد بود.
کار را به کاردان بسپارید!

یکی از اصلی ترین موضوعات در مورد تعویض لوله کشی آب این بوده که اینکار توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام شود. یک فرد حرفه ای خیلی سریع قادر به شناسایی مشکل بوده و پس از آن نیز می تواند به راحتی این مشکل را رفع نماید. از این رو شما می توانید با درخواست خدمات در خدمت نت سفارش تعویض لوله کشی ساختمان  راثبت نمایید.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص تعویض لوله کشی آب ساختمان، یا به طور کلی در خصوص لوله کشی آب و شوفاژ دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.